Deletedmom_110 Misssitare yaparsın bebeğim ❤️💞inan ki yapmak isteyene bebek engel falan değil sadece bahane
Siracinannesi Deletedmom_110 ay benimki de 2ay aşısı oldu 2 gündür çok huysuz çok iyi anlarım seni 😅 daha akşama ne yapicam bilmiyorum buralarda durayım da fikir olsun belki basit bişeyler bulurum 😂
Deletedmom_110 Siracinannesi Benimki de salı günü oldu çok zor geçti sabaha kadar ağladı bağırdı ahh çok kötüydü çok şükür şu an iyi😊yorumlara bak kuzu fikir olsun
030323-brck Deletedmom_110 hadi bana da bi menü ayarla vallahi sıkıldım her gün ne yapsam ne yesek demekten
Deletedmom_110 030323-brck Taze fasulye yapabilirsin kuzum tam zamanı sabah satılıyordu yolda aldım yarın yapcam büyük ihtimalle 😊
Kleopatra- Deletedmom_110 İnan en güzeli. 🌸 Somurtup hayata küseceğine hem kendini hem mideni hemde enerjini mutlu ediyorsun daha ne olsun 😂💚 Afiyetle yiyin, yerime de ye kız. Ahahah😂
Siracinannesi Deletedmom_110 ay bizimde öyleydi kıyamam çok ağladı 😔 tavuk patates atayım dedim fırına yanına pilav salata yaparım birazda kremali tavuk çorbası canım çekti 😂
030323-brck Deletedmom_110 güzel fikir olabilir evimin karşısında tarladan istediğin kadar toplayıp satıyorlar alıp onu yapaym
Dilek-K0 Deletedmom_110 ıspanak yemeği Tava da soğanlı hamsi kızartması Havuçlu kıvırcıklı salata ( yazın çorba sevmiyoruz eşimle)