Deletedmom_110 Ozlm0916 Halimi anlayan biri çıktı çok şükür 😅gel sarılalım 😍gaz çok berbat bişey ya kızımın 1 aylık olunca bitti çok şükür gece arabayla caddelerde az tur atmadık 😴
Ozlm0916 Deletedmom_110 sarılalım bebeğimm😍 ayy hiç sorma ya o sancı çektikce canımdan bi parça kopuyor sanki damla felanda işe yaramıyor artık rabbim yardimcimiz olsun 🥲 geçecek bu günlerde biliyorum az kaldı 😏 o uyuduğu zaman ışık hızıyla kopturuyom yemek camasir bulasik evin işi bitti duşumuda aldım oğluşumuda banyo ettirdim ohh şimdi yan gel yat yapıyom 😅😅😅
Deletedmom_110 Deletedmom_8 Havalar da sıcak ya zor oluyor valla yemek pişene kadar bizde pişiyoruz mutfakta
Gltanesi 8 aydır güzel bir menü yaptığımı hatırlamıyorum iki üç defa misafir dışında böle güzel sofra ne kurabildim.ne gittiğim bı yerde bulabildim hep birileri çağırsin yiyeyim modunda oldum çoğu şeyden tiksindim kendi yaptığım yemekleri yiyemez oldum bu yemek problemi beni mahvetti hep gözüm aç yapsam yiyemiyorum eşime bu yönden çok açıyorum hep makarna çorba kızartma kahvaltılık vs basit şeylerle onu gecistirdim alalhtan haftanın dört günü evde değil
Deletedmom_110 Gltanesi canım az bir zamanın kalmış ya maşallah iyi idare etmişsin annelik böyle bişey işte hep kendinden ödün vererek geçiyor doğumdan sonra eskisi gibi çok güzel sofralar kuracaksın eminim❤️🥰
nonparisienne Patatesli bezelye yemeğim vardı, dün lazanya yaptım bugün off günüm bu yemekler bitsin yarın bakarız, mantı makarna tarzı yaparım sanırım, haftasonu yemekle uğraşmayı sevmiyoru
Misssitare Deletedmom_110 maşallah bebeğim doğunca bende bu enerjiden istiyorum. 36 haftalığız yerimden zor kalkıyorum🥴
Deletedmom_110 Misssitare yaparsın bebeğim ❤️💞inan ki yapmak isteyene bebek engel falan değil sadece bahane
Ayytacc Deletedmom_110 aklimda mercimek corbasi tavuk patates firinda bide salata var ama kim yapacak bilmiyorum😃