Aysutoper Aysenurozs benim belirti olarak sadece bir kasığım ağridi hatta sağ taraf daha çok misafir ler gelmişti çok yorulmuştum bütün gün ayakta belim agrimisti ondan agrimistir diye düşünüyorum
benimmdunyamm irem01 özele git hiç devlete gidip zaman kaybetme devlet yumurtlama tedavisi yapmıyor çünkü hormon testi yapar gerisini yapmaz onlar yumurtlama takibi falan yapmıyor adet olunca direk ozele git hormon testini yaptır başlar zaten tedaviye
irem01 benimmdunyamm evet ilaç falan verecek misiniz dedim gerek yok beslenmene dikkat et yürüyüş yap dedi sadece. Adet olunca ilk iş gideceğim mutlaka. İnşallah sonuç alırız 🤲
Ayytacc Aysutoper insAllah vardir canm hic korkma adetime 8gun kala oogrendim cikti sende test yaptir
Ezgikrkl Aysutoper Benimde 4 gün geçmişti belim ve karnım çok ağrıdı regl olacağım sanıyordum acile gittiğimde değerim 3 çıktı şimdi 8+1iz kan testi vermelisin bence ☺️
benimmdunyamm irem01 aynen devlet yapmıyor çünkü yumurta takibi yumurta tembelliği içinde tedavi şart basit bir tedavi ama ilaç kullanılması lazım sporla olacak iş değil
irem01 benimmdunyamm zaten o kadar gelişigüzel baktı ki ultrasonla. Belki de yanlış görmüştür bilemiyorum en kısa zamanda gideceğim inşallah arkadaşınız gibi güzel bı sonuç alırım çok isterim😊