irem01 Aysutoper sağlık ocagini bekleme bence. Bugün acilden git kan testi yaparlar 1 saat içinde sonuç çıkar
arirangg Aysutoper Salı gününü beklemene gerek yok 4 gün geciktiği için hemen çıkar. Evde kaset test yapsan bile çıkar
Aysehsdmr Aysutoper ya hemşireler sürekli kan verip takip etmemek için böyle diyor varsa da büyük çıksın diye
Asim_Mehmet Aysutoper karninizda sanki gaz şişkinliği varmış gibi bir his var mı? Ben en bariz bunu hissetmiştim, rahatsız etmeyen gaz şişkinliği var gibiydi. Karin hemen kendisini sertlestirmeye başlıyor
Aysutoper Asim_Mehmet evet vardı biraz karnımın sistigini hissediyorum arada ağrı oluyor batma şeklinde
Cgdm34 Aysutoper benımkı 3 gun gecıkınce test yaptım kendım evde dırek cıft cızgı cıktı zaten bekledıgım bır seydı kan vermeye gıttım 6 haftalık hamıle oldugumu ogrendım ☺️☺️
minikumutlar Aysutoper akıntınız varmıydı ve nasıldı bendede çok akıntı var beyaz ve sol kasığıma bişeyler batıyor hissediyorum onu beyaz akıntım kokusuz süt gibi bugünle beraber 3 gün var reglime inşallah bende hamişimdir hayırlı olsun canım bu arada
Aysutoper minikumutlar akıntı vardı evet ama benim sağ tarafta hafif ağrı batma şeklindeydi adetim 4 gün gecikti test yaptım poziitif çıktı pazartesi kan testi vericem