Kızlar benim de 2 gün geçti. Dün doktora kontrole gitmiştim yumurtlama tembelliği var dedi ama adetim hiç gecikmezdi günü gününe olurdu. İlk defa gecikti. Karından ultrasona baktı 4 haftalık olunca karından görünmez diye biliyorum acaba var mıdır sizce? Hiç adet belirtisi de yok umutlanmak istemiyorum