Ben çok yiyen biri değilim 30. Haftada gittim 1600dü. Haftasıyla uyumlu dedi doktor. Sonra benim sinirimi bozanlar oldu çevremde karnın yok bebek zayıf diye. Onların sinirinden sabahları pankek balla zeytinle yedim bir sürü. Sadece kahvaltıyı sağlam yaptım 31. Hafta kontrole gittim kilosu 1 hafta önde çıktı. Yanakları ton ton olmuştu😂 Yediğim balın çok fayda ettiğini düşünüyorum 😂😂 birde pankek bence. Normalde sabahları çeyrek ekmek bile zor yiyordum. Dediğim gibi sinirden yedim ama fayda etti😂