Mori ben de 13+4 oldum tup bebek benimki hemde. İki kişi test sonucu alana kadar her gidişmde sanki kalbi durmuş diyecekler gibi korkarak gittin. Ne kanama, ne bulantı hic belirti yaşamamıştım. İkili test guzel cikti hatta 11+3 de erkek oldugunu bile öğrendim. Simdi cok rahatım.insallah sizin d oyle olur