Sevimli merhaba benimde 11+0 :) o kadar cok bulantım ve kusmam var ki haliyle psikolojik olarak bu beni etkiliyor kusuyorum agliyorum allahım hic gecmeyecek mi diyorum bende bu yuzden oluyor.dun artik ilac kullanmaya basladim ve cok rahatladim yaklasik 2 haftadir dayaniyordum ama perisandim