Mommy17 kendinizi strese sokmayın gerçekten doktorları anlamak güç bu konuda ben kızımı doğururken sancı çekerken doktorum kaç kez geldi sezeryana alalım doğurabilecek gibi gozukmuyosun falan dedi ben de sağlıksal bi sorun yoksa normal istiyorum diye direttim yani sonra normal oldu Allaha şükür ki normal olmus sancı çekerken insan yoruluyo bitkin düşüyo falan tabi ki stres oluyo desteğe ihtiyaç varken köstek olacaklar hiç gelmesin senin de tek açmazda kolayca normal olur inşallah bunu da dile getir beni sezeryana itmeyin doğum ici sancı çekerken falan da destek olun lütfen sağlıksal bi sıkıntı olmadıkça sezeryan istemiyorum de yani iki doğum şekli de anne için zorlu ama çok güzel olan bi sonuçla geliyo yani