Mommy17 bazı doktorlar özellikle annenin ilk gebeliğiyse uğraşmak istemedikleri için direkt sezeryana alıyorlar. Normal doğum kadar güzel bir şey var mı? Bebek ayını gününü tamamlıyo ve kendi gelmek istediği zaman geliyor. Burada çok okudum normal doğum ağrısı çekip, açılması olup sezeryan olan. Hayırlısı neyse o olsun tabi, sezeyan doğumunda normal doğumunda zorlukları var ama direkt doktorun bu şekilde söylemesi saçmalık. Bence doktor bile değiştirmeyi düşünebilirsiniz.