Mommy17 ya okurken sinir oldum.Canim ben özelde takipliydim normal doğum istediğim için ilk doğumumda 34 haftalıkken devlete geçtim ve şükür normal oldu.(tabi şartlar el vermese sezaryen olcaktm )Ama ozeldeki doktorlar daha hiç sebep yokken iki tanesi de sezaryen yanlısı konuştu,devlete geçtim bebek iri dedi diyet yapt normal doğurdum.ozelde malesef kolaya kaçıyorlar hepsi olmasada,özellikle ilk gebeliği olan kişilerde ve özellikle erkek doktorlar sezaryen dyor 🤦🏻♀️