Kumsal123m Ben de 16. Haftada almaya başladım ama ramazan başlamıştı ve gece yemek yemeye de başladığım için kilo aldım yoksa daha geç alırdım muhtemelen. Şimdi 37+1 oldum ve 6 kilo aldım haftaya doğum var inşallah. Korkmayın şuan kilo almanıza hiç gerek yok zaten 20 lerden sonra alırsınız.