Kumsal123m Kızlar 15+2 haftalık hamileyim hiç kilo almamışım çok sık yemek yiyorum az yiyorum ondan mı bilmiyorum doktor kilo luzümsuz zaten dedi bebek 88 gram gayet iyi dedi . Sizler nasılsınız ?
Nskyhn Kumsal123m daha çok yeni ve almaman çok güzel. Ben de o zamanlar almamıştım. Sonra bir aldım bir verdim inişli çıkışlı oldu yani. 35+5 oldum 8 kg alarak devam ediyorum. Kendine güzel bir rutin olusturursan çok almazsın
Kumsal123m Nskyhn bence sizde gayet iyisiniz ben yiyorum ama sürekli açım yemek yediğim halde açım. Sürekli yiyorum ama az az sık sık sanırım ondan
Nskyhn Kumsal123m evett az az ve sık sık olması önemli bı de abur cubur ekmek makarna pilav pek olmaması önemli. Ben kilo bile verdim bir ara ekmek falan yemeyince
Havahavahava 30+3 Haftadayim 18-19 kilo aldım. 49 kilo ile başlamıştım. hayatımda hiç bu kadar kilo almamıştım doğrusu 😂
Kleopatra- Havahavahava Sen bensin. Nasıl gidecek bu kilolar ayın 30u da sezeryan günüm üstelik düzene de otutturamam artık beslenmemi 😂
Fatoossanneoluyor 28+4 haftalığız totalde 5 kg aldım .Bebişimde 4 gün önce 1150 gram geldi . Ne zaman karbonhidratı fazla kaçırdım o zaman kilo aldım.
Sekerbebekkk Kumsal123m 15 haftaya kadar neredeyse hiç kilo almamıştım 20 hafta bugün tam 4 kilo aldım
durumoms2 Kumsal123m 36+2 15 kilo aldım . Bebişim en son 2500 kiloydu yarın kontrole gidicem 3 olmuştur diye düşünüyorum ☺️🙏
Yurdanurrr 10 haftalığım 1 kilo aldım. Fazla değil mi yAni kilo almak İçin erken galiba kimse almamış çünkü :/
1Ada1 Yurdanurrr almayan nadirdir canım bir kilo ne ki ben ilk haftalarda birden 4 kilo almıştım ama malum sonra bulantı kusma kilo alımım durdu.
beyzagl44 Yurdanurrr o kilo değildir canım bağırsaklar yavaşlıyor ve siskinlik oluyor hormonel bende öyle olmustum sonra iniyor.
Yagmur2712 Yurdanurrr o senin normal kendi aldığın kilodur. Eksik fazlalık bişey yok. Tok ölçüldüysen bile normalden fazla çıkmış olabilirsin. Takılacak bir durum yok :)