Yani ben anlamıyorum gerçekten. Herkez bi yerlerde çalışıyo herkez belli zorluklar çekiyo. Küçük bi kısım hariç bu sağlık çalışanlarıdaki köpeklik nedir bilmiyorum. Bir tek ülkede kendileri çalışıyor sanki. Ben ceza evinde memurum ülkenin en kötü kesmiyle muhaddap oluyoruz o tutuklu hükümlülere bile bu tavrın yüzde birini bile göstermiyoruz.Bu tavrın muamelenin en son yapılması gereken yer hastane kimse keyfinden gitmiyor insanlar canıyla uğraşıyo orda.orası bi postane ,banka ,Belediye değil HASTANE (insanların hasta olduğu yer) Allah gerçekten bunların eline düşrmesin bu şekilde davrananlarada bin mislini göstersin. İnsanlara” lanet olsun yok canımdan bile para verim özele gidim insan gibi muamele görim” dedirtiyolar.