Nskyhn ilk gebeliğimde duzenli sancı ile 33. Haftada kanuniye gitmiştim .sıra beklerken içerdeki çığlık seslerinden ,ebelerin azarlamalarindan ,aşırı etkilendim dışarı çıktım eşime ağladım resmen beni eve götür sancı falan kalmadı diye .sonra kendi doktorumu aradım şehir dışındaydi o yüzden gidemedim ona.onun tamam demesiyle muayne olmadan geldim eve .bı daha kesinlikle gitmedim devlete .rabbim düşürmesin kimseyi.insan olamiyo çoğu zaten işini zorla yapıyor gibi bana iyisi denk gelmedi . 2. Lerde daha tecrübeli oluyorsun ,bunda kontrole bile sık gitmedim çok rahat geçti şükür .