Nskyhn ben bu isi yapip hemde tirnak uzatanlari anlamiyorum ya acimiyolarki sana ne olursa olsun malesef bazi saglikcilar cok acimasiz bunlarin yuzunden mecbur ozele gitmeye calisiyoruz ozeller olmus kac para. Sevmiyosanuz yapmayin kardesim bu isi karsinizda insan var biraz hassasiyet ama yok malesef. Sizede cok gecmis olsun