Allah hepsinin belasını versin devlet hastanesi bana çok güzel bir iyilik yaptı direk çıktığım an özelden paket aldım içinde herşey dahil doğum bile dahil 7500 lira 8 ay önce aldım zamlar aşırı çoğaldığı için aldığıma çok sevindim paket almadan önce ilk Muayene de devlete gideyim ne olacak dedim allahım bir gittim resmen kendimi 2.3 değil 5. İnsan sınıfı hissettim resmen iğreti gibi bakıyorlar davranıyorlar hareketli zaten çok ayrı kibirli kibirli