zamaneannesi80 HurremSultan boyumuz aynı, bende çok kilo aldım 29+3 olucaz 74 ile hamile kaldım en son 83 düm 😂
kuzeymomsss HurremSultan 17 kilo ile doğuma girmiştim 🤭 çok şükür 2.5 3 ayda toparladım. Canınızı sıkmayın😊
HurremSultan kuzeymomsss Ay inşallah bende toparlarım ya can sıkılmayacak gibi dehil çünkü gxksuxbxnx
HurremSultan sumeyyepy valla böyle giderse aclik grevine falan girecem doğumdan sonra gxjsuxd kilolu olmak istemiyorum moralim bozuluyor ağır yasamlara döndüm bir yere tutunmadan kalkamiyorum😅😅😅
Papatyaaa01 HurremSultan cnm ben 56 ile hamile kaldım 23 kilo aldm 40 çıkmadn eski kiloma döndm bol bol emzirdiğim için olblir
Bebisscann Der_0 herkesin bünyesi farklı bacım, çok takmayın hamilelikteki kiloları, yiyin için, doğumdan sonra bu derde düşün be yauuvv😂
Aybukemom HurremSultan son haftalara doğru yavaşlıyor ya , bende şuana ladar 17 kilo aldım 35 haftalık olduk ama kilom bayadır sabit
FSCMK HurremSultan niye yapamayım canım kiloyla doğumun Alakası yok ben bunu bilirim yani nice zayıf kadınlar var doğuramıyor eğer kiloyla alakalı olsaydı hatta ben ilk çocuğumu 5 saatte doğurdum gayet rahat geçmişti inşallah Buda öyle olur
HurremSultan FSCMK ya sürekli arkadaşım bana öyle diyip duruyor canım sıkılıyor benimde yoksa tabiki alakası yoktur ama baskı hissediyorum üzerimde😶😶
HurremSultan Der_0 tosunum diye seviyor beni bu qralar totosunu kesecem az kaldı. Birde gizli gizli diyet yapuyor alttan alttan kilo vermeye çalışıyor bende inadına poğaça börek yapuyoruk ki kilo vermesin ben dogurana kadar xtwjxjx nasıl iyi yapıyor muyum 😅😅😅
Bebisscann HurremSultan ne nazar boncuğu kız, 3. Çocukta böyle oldum, diger ikisinde 50 kilo ile hamile kalıp 60 ile doğum yapıp doğumdan sonra tekrar 53 e felan düşüyordum, bunda aştım kendimi 😂 yaş geçtikçe metobolizmam da yaşlandı anasını 😂
HurremSultan PrensesFiona Ay sağ salim dogurayim da inşallah bende veririm ya😟 aşırı modum düşüyor televizyon büyük bizim evde bazen yansimami goruyorum yan devrilmiş damızlık dana gibi xgsgxjx
PrensesFiona HurremSultan İnşallah canım benim. Hiç önemli değil inanki. Ben de hamileyken resim çekinip kolaj yapmıştım hala son halime bakıp bakıp ne olmuşum ben ya diyorum 😅. Tosuncuk gibiydim ben de.