Der_0 Aslında benim kusura bakmayın böyle elime falan gelmiyor sadece çok zorladığımda kanama oluyor sızı bide zonklama oluyor 😏
Doktorumada söylemedim çekindim biraz sadece başta kabızlık var dedim sabahları ılık su iç demişti oda bir işe yaramamıştı😔
Şu sıralarda alt kısmım acıyor tam acıda değil böyle ağrı gibi tuhaf işte ayağa kalkarken oluyor genelde biraz yürüyünce geçiyor muayeneye gittiğimde söyledim fazla ayakta durma dedi bu kadar 🙁