Hilal2905 Yani felaket bi ağrı gerçekten rabbim kimseye yaşatmasın hele geceleri daha fena oluyor üstelik masajla felan da geçmiyor 😒 ne kullandıysam geçmedi otururken felan çok ağrı yapıyor allahım 2.5 ayımız kaldı sağ Salim atlatsaydık 🤲
BabyMinor Hilal2905 ben hala 15 ay oldu emzirme yastığının üstüne oturuyorum diger turlu cok agrii yapıyor
Hilal2905 BabyMinor of hadi ya kuyruk sokumu batması oluyormuş düzeltiyorlar onu doğumdan sonra devam ederse öyle bişeye ihtiyaç duyarım
Archenemy_56 Hilal2905 20.haftalardan beri yaşıyorum berbat bi durum sert zeminlere oturma çok fazla iyice artıyor maalesef ağrıdığında uzanıyorum iyi geliyor 33 haftalık olduk