Bende 19.4 gunluk gebelıgım. Kan değerlerime bu hafta baktık b12 ve demir eksikliği gözüküyordu. Delavıt ve d vitamini tek verdi. Benim bılgıdım 20 haftalardan sonra kan ilacı veriliyor. Bu aylardan sonra herkes de olmayabilir de kansızlık. Herseyın fazlası zarar vitaminin de degerlere bakılmadan eksiklik varsa verilmesi lazım . Gebelıgın basından sonuna kadar kan ilacı icen acıkcası gormedım. Dikkat edelim arkadaşlar. Dua edelim bir birimize sag salim saglıklı sıhhatli bir sekilde evlatlarımızı kucağıma alalım ınsaallah . Amin.