Bereninannesi 12. Haftada demir ve vitamin ilacına başladık. Doktorum bu ikisini doğuma kadar kullanacaksın bırakmak yok dedi. 20. Haftada aşı olmaya gittiğimde sağlık ocağına kan değerlerine de baktırdım . Aile Hekimi ekstra olarak d vitamin damla ve magnezyum verdi . Ben krampları olduğunu söylemiştim oda magnezyum verdi. Şimdilik bu şekilde devam ediyorum .🌸