MMelissaaa- hiç sıkmıyorum valla herkesin evladi kendine özel . Pedofili olmasaydı bile benim kendi tercihim yine paylaşmak olabilirdi . İnsan bak çocuğum diye niye millete yayın eder ki el kadar aabiyi tabi kendi tercihleri ama . Ben korkuyorum valla ne hallere dogurduk bir gün bı oyuncak bebekde oğlumun yada tanıdığım bir bebeğin tipkisinin aynısını görmek asla istemiyorum . Zaten yurt dışında yapıp oralardaki pisliklere satıyorlar. Ne kadar ağır ya resmen tramva sebebi . Şey mantığı var bende. Ben tehlikeyi bı anlatayım bilsinler ona göre ne yapmak istiyorlarsa yapsınlar mantığı ama iyilik de yaramiyor çoğuna 😁😁