MMelissaaa- dugmeannesi ben nazara da inanırım ve bu bende hep olur. Paylaşırsın çocuğa bir şey olur. Ben eşimle ne zaman foto atsam bize de bir şeyler oluyor :)))) hayırısyla bebeğime kavuşayım reklam etmeyeceğim hesabım kapalı ama insan yine güvenemiyor ki 🥲🥲
dugmeannesi MMelissaaa- ay aynı bizde öyleyiz ne zaman bişey oaylasmaya kalksak başımıza bir iş geliyor korkar olduk yani
Advy26 Seymaben bizim de böyle oluyordu heryerinde alerjisi çıktı yumurta devam ederse mutlaka test yaptırmanı tavsiye ederim