Jeixjd egemomss 9 ay kullancam ben 8 aylık hamileyim ve hiç acımıyor onu vurunca mutlu oluyorum o besleniyor diye kan pihtilasmam lazım 2 hafta bisey değil anneyiz biz🙏
egemomss Aselkosunannesi Çok açıklayıcı olmuş Çok teşekkür ediyorum. Kendim yapınca daha rahat hissediyorum ama yarın kolumdan deneyeceğim. Allah korusun,sağlıkla gelsinler inşallah.☘️
egemomss Nuem Teşekkür ederim canım bir şekilde yapacağız mecburuz,kendim yapınca daha iyi hissediyorum
Aybukemom egemomss buzdolabına koy soğusun ozaman acıtmıyor artı göbek en az acıyan yer bacak kol hem ağrır hem morarır. Göbeğim 4-5 parmak sağına soluna etini sıkarak dik olarak vur
gozdebbc egemomss göbekten vur ama kolanya yada alkol kullanma göbek deliği çevresinden 3-4 parmak etrafına ve her defasında farklı yere vur hafif göbeğini sıkmayacak şekilde etini kaldır ve iğnenin sivri ucuyla 45 derece açıyla batır öyle acımıyor bende vuruyorum evt baştan acıdı sonra ilacı bide çok yavaş yavaş yap birden hızlı verme o zaman acımıyor
gozdebbc egemomss canım birde yavaş yavaş verdin ya ilaç bittiği gbi kuru pamuk bı yandan diğer elinde olsun dibine bastır iğneyi çıkarırken aynı anda bastır yani ama ovma ve ignedeki ilaç bittiğinde de iğneyi hızlı çıkar
mimar_anne Emsl_kn canım ben 4 aydan sonra bacağıma geçtim 38. Hafatay kadar nasıl karından vurdun yaa gergin sonuçta göbek cesaret edemedim ben bacaktan vuruyorum şimdi
Emsl_kn mimar_anne bende bacaktan çok korkuyorum ne yapayım 😊 bacağıma birkaç kez denedim beyaz tenli olduğum için sanırım aşırı morarma oldu o yüzden hep karından vuruyorum. Hep aynı yerlere vurmaktan sertleşmeler oldu ama sıkıyorum dişimi şunun şurasında en fazla iki hafta daha vurucam.
Simya Elibo ben henüz 2 haftadır kullanıyorum iki tanesi morardı diğerleri minicik nokta gibi ama aşırı cnm acıyo enox 4000 şil kullanıyorm aşırı yakıyo oksapar daha cok yakar diyorlar 9 ay kullanıcam muhtemelen inş bebegim sağlıklı olsun sağlıklı bir doğum yapabileyim
Melekannesi42 egemomss doktoruna danış canım kafana göre bırakma ben 4 aydır sabah akşam 0.6 kullanıyorum daha 4 ay daha kullancam 🥺🥺
elifcicek_07 İğnesi çok mu kalın acaba o yüzden mi canınız yanıyor. Bende clexane kullanıyorum az evvel ilk kez titreye titreye vurdum sokarken ve çıkartırken hiç acı hissetmedim çıkınca yandı sadece biraz. Off size kıyamam yaa allahım sabırlar versin
egemomss elifcicek_07 Canım çok ince iğnesi ama aşırı yakıyor beni. Allah hepimizin yardımcısı olsun canım benim🤎
Boncukveannsi egemomss cidden o kadar can yakıcı bir iğne ki benim sadece eşim vuruyor ben vuramiyorum