elifcicek_07 Ben oksapar değil ama clexane kullanıyorum 2 gündür 10 dk dan uzun bir ağrı acı çekmedim. Yaa bende çok endişe ettim şimdi ilerleyen süreçte çok mu can yakacak bu ellerim terledi şu anda…
_beybisolar123 kızlar benim heterozigot cikti testlerde doktorum 4000 lik oksapar başlattı farkli bi doktora gittiğimde oda en az 6000 dedi sizce ne yapmalıyım cok fark olurmu arasnds
246123 _beybisolar123 Benimde heterezigot pıhtılaşma var canım Kendi doktorun ne derse onu yap bende 4 lük oksapar kullanıyorum
Zehross03 egemomss ben kendim hic vıramıyordum esinize alıstırın bence cok yakıyor morarıyodu benim ama mecbur bir daha kalırsam hamile doguma kadar zorunlu … :((
Tubifora Havadisbeyyy cok uzuldum :( anne karninda mi kaybettiniz sebebi neydi bende igne kullaniyorum kusura bakmayin soruyorum ama :(
246123 egemomss Canım kolundan vur bende kullanıyorum karnın çok acır bacağında acır yürümen zorlaşır
Hareketvakti egemomss teşekkür ederim henüz alamadım dünden önce çıktı testim korkuyorum baya bir türlü gidip yazdıramadım 😔
egemomss Hareketvakti Pozitif çıktıysa siz gitmeyin sağlık ocağındaki ebeyi arayın o size yazdırabilir. Sonra eşiniz gidip alabilir,ben öyle yapmıştım. Çok geç kalmayın umarım bir an önce atlatirsiniz.🙏