Bence karından daha çok acıtıyor. Ben de covid sonrası başladım 1 buçuk aydır vuruyorum normalde 2 haftaydı benim de kullanım sürem. Ancak sonra tekrardan bakıldı d- dimer testyle kan koyuluğuma ve daha da yüksek çıktı. Maalesef bu iğneyi kullansakta covid sonrası yükselmeye devam edebiliyormuş. O yüzden sana tavsiyem 2 haftan dolunca tekrardan kan verip değerine baktır. Ben tekrar baktırmasaydım sonucu çok kötü olabilirdi 🙁 şu anda da ne kadar kullanacağım belli değil. Her 2 haftada bir baktır ona göre bırakıcaz dedi doktor. Gerekirse doğuma kadar devammış. İğneye gelince de ben bacaktan vuruyorum iğneyi çok yavaş sokarsan acıtıyor çok. 1 kez eşime kol arkasından vurdurdum en çok öyle rahat ettim ve acımadı bence sen de eşinden rica et. En kötü eczanede vurdur her gün. Çünkü o kadar önemli ki kullanmazsan ve plasenta damarında pıhtı oluşursa bebeğini kaybedebilirsin. Bebeklerimiz için her türlü acıya değer bence 🙏