Ben oğlumu doğum yPNa kadar hiç hissetmedim tüp bebekti bide aklım gidiyordu durmadan ultrasona girmek istiyordum bişey mi oldu Die ultrasonda Dr suan karnına vuruyor cok hareketli aslında diyordu bende tık yok cok şaşırmıstı zayıftımda karnım şişmese ve tüp bebek olmasa hamile olduğumu anlamazdım gerçekten tlc de vardı öyle program onlar gibi olurdum karnım ağrıyor diye gidip doğururum gelirdim herhalde 😆😬