Sare_benan Korkma canım Normal bir durum, ilk gebelikse. 22 haftada bile hiss etmeyen arkadaslar var.İcinin rahat etmesini istiyorsan eger doktora git derim, hersey iyiyse fakat haraketlerini his etmiyorsan İreli zamanlarda hiss ediceksin bosuna Kendini üzme.