Reyhosunannisi ben de 20 haftalık oldum 2 haftadır aralıksız hissediyorum hareketlerini şu 2-3 gündür daha da arttı. Bazen resmen huylanıyorum sanki içimden gıdıklıyor gibi geliyor. Ayaktayken bir şey yok ama oturduğum uzandığım an başlıyor hareketine 😂