Reyhosunannisi canım doktoruna bir sor bence, çünkü ben erken doğum yaptim (tabi benim durumum çok farklı) evde sağlıkçı ve hamile kuzenimle konuşuyordum da anlattım benimki de çok aşırı hareketliydi ben ilk hamileliğim olduğu için normal sanıyordum ama bana dedi ki senin bu anlattiklarin 30 lu haftalarda oluyor sen 20 li haftalarda yasamissin bu kadar hareketli olması da iyi değil kendi kendini strese sokuyor erken doğuma yol açabiliyor keşke bı doktoruna söyleseydin dedi bende ne bileyim normali bu sanıyordum hiç söylemedim doktora da