Arkadaşlar merhaba bugün bebişimle tam 20 haftalık olduk yolu yarıladık 3 gündür aşırı derecede hareketli hiç durmuyor dursa bile max 10 dk tekrar halay çekiyor dönüyor hıçkırıyor herşeyi hissediyorum ilk gebeliğim olmasına rağmen bu kadar hissetmem ve hareketli olması normal mi tecrübesizliğimi mazur görün görüşlerinize ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻