Eliferimm spinal sezeryan kadar güzel bişey yok bebeğinin o ilk anlarına şahit olmak ağrı sızı yok doğum anında sonrasında uyuşukluk geçince acı veriyor ki normal bi durum ama Rabbim evlatlarımız için öyle bir güç veriyor ki korkma.bana hemşire ne kadar yürürsen o kadar çabuk toparlarsin dedi.ben saat gece 11 gibi ayaklandim sabaha kadar hiç oturmadim elimi belimin arkasında koyuyop dik durmaya çalıştım bu çok önemli yürüdüm ağrım çok şiddetli olunca hemşire den ağrı kesici istiyordum takiyordu serumu rahatlıyordum o yüzden gözünüz de büyütmeyin gerçekten o acıyı çabucak unutuyor ki kızım 4 aylık o acının desibelini hatırlamaya çalışıyorum ama inanın hiç gelmiyor 😃 sağlıkla kucağına alın inşallah 🌹