Fdnlkmn Normalde ben de korkmuyordum birde tüp bebek tedavisi olduğu için yumurta toplama ağrıları iğne acıları vs çok ağrılar gördüm. Ben hem daha önce ameliyat olmadığım için o ortamı hiç görmedim bilmiyorum hani, iğnenin acısı çok olmuyor zaten diyorlar, korktuğum bazı bayanların yorumlarında uyuşmadım, acı hissettim hissettiğim gibi bağırmaya başladım o sırada onlar mı uyuttu kendim mi bayıldım bilmiyorum vs gibi şeyler okumuştum korktuğum tek şey acı hissedermiyim o kesi aletini hisseder miyim birde o belden aşağı tutmama hissi nasıl bişi insanı panik yaptırmaz mı diye aklıma geliyor 🤷 çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla kavuşmak nasip olur bizede. Sizede sağlıklı bir şekilde bebeğinizi büyütmek nasip olsun 🥰