eminegulbalci pm2008 ben oldum. Oğlum makat gelişti suyu azalmıştı zorunlu sezeryan oldu . İyi ki oldum mis gibi oldu. Normal doğum yapamazdım asla iyi oldu valla
Cubukmakarna Ben olmuştum. Planlıydı. Hiç sancım yoktu. Miss gibi oldum:) beklesem gelmezdi heralde 41 e kadar:)
pm2008 Cubukmakarna buna sevindim normalde 12 eylül dedi bize ben istemedim 16 eylülde karar kıldık umarım sizim gibi olur 🙈😍
pm2008 eminegulbalci Bende normal doğum yapamam diye hiç o şıkkı konuşmadım bile birde tüp bebek olduğu için tabi 🙈😇 zorlanmadı doktorum
Eliferimm eminegulbalci Benimde bebeğim 35+5 makat gelişi birde tüp bebek olduğu için riske atmak istemedi doktorum 38+6 da alalım dedi sezaryen ile. Siz spinal mi oldunuz acaba genel anestezi ile mi çok korkuyorum ben🥺
NurberaMom pm2008 özel hastanemi devlet mi acaba ? Bende tüp bebekle hamile kaldım ve Sezeryan istiyorum doktor kabul etmez diye korkuyorum
eminegulbalci pm2008 spinal oldum tavsiye ediyorum. Çok güzel geçti bebeğimin ilk doğdu ana şahitlik ettim, hemen toparlandım. Siz bebeğinizi düşünün çok kolay geçiyor. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🌸🌸
Gamzenur0809 pm2008 bende 38 oldum cok kararsızım normal mi sezeryen mi şimdide bi doktoru takıp edıyordum normal dogumda genişleme olur mu dıye sormuşlar oda olur demiş bılmıyorum kararsızım
Fdnlkmn Gamzenur0809 mecburi sezeryan doğum yapmış biri olarak neden seçenek olarak bakıyorsunuz ki normal doğum kadar harika birşey yoktur eminim.ben son ana kadar bekledim benim kızım doğum kanalına inmedi suyum azalmıştı ve 4 düşük geçmişim olduğu için doktor riske atamam dedi.hem zaten doktorlarda öyle tercih olarak sunmuyorlar sonuna kadar normal doğum önce olmazsa sezeryanla.
Damla0671 Bende 39+0 da olacağım Allah’ım nasip ederse inşallah 30 Eylül 🥰 Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun inşallah