falconsw Yehsen-27 bişe olmaz olumsuz şeyleri çok okumayın . Yan etkisi olsa bende olurdu çünkü 1 sene hamile kalmak için uğraştım bu aşamada bir çok folik asit kullandım . Aşılama yapılırkende doktorum istediğin folik asiti kullanabilirsin demişti
Sdnrerl Ben de folbiol kullanıyordum ama bıraktık haftada 3 kez falan alıyordum bazen yarısını atıyordum doktorumu değiştirdim yeni doktorum da kullanma omega yeterli dedi
Mysmrt Yehsen-27 yok ne zararı olacak zaten folik asit bu ve genelde hamile kalmadan iki ay önceden kullanmaya başlamayı öneriyorlar doktorlar