Folbiolu benim doktorum önermedi miligramı çok yüksek olduğu için 5000 diye hatırlıyorum. Ya yarım iç yada eczaneden folden adında başka bi ürün vardı onu al dedi . Yapılan araştırmalara göre folik asitin fazlalığı Down sendromuna sebep olabiliyormuş .