Yehsen-27 canım ben kendi fikrimi söyleyeyim sana doktorun ne söylüyorsa onu uygula burdan tabiki tecrübeli anneler fikrini söylüyor ama onlara göre hareket etme ilacını burdaki fikirlere göre kesme doktoruna danış her şeyi. Onlar sonuçta bizim iyiliğimiz için bu vitaminleri ilaçları veriyor bizim tahlillerimiz önceki sağlık durumlarımız neticesinde o yüzden herkesin bünyesi bir değil. Örneğin ben epilepsi hastasıyım çok şükür 4 yıldır nöbet geçirmiyorum bir şikayetim yok şuan 30+2 haftalık hamileyim ve ben hala folbiol 5 mg kullanıyorum hamileliğin başından beri ve doğuma kadar kullanıcam doktorum kesmemem gerektiğini söyledi benimde 5 mg çünkü epilepsi hastası olduğum ve şikayetim olmasa daha ilaç kullandığım için yüksek doz kullanmam gerektiğini söyledi perinatoloji doktoruna gittim o da aynısını söyledi yani demem o ki herkesin bünyesi hangi ilacı hangi dozda aldığı farklıdır o yüzden doktorundan başkasına güvenme canım ha tabiki burdan tecrübeli annelerden bişeyler öğreniyoruz ama aklına takılan şeyleri doktoruna sor benden tavsiye inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde bebişleri kucağımıza alırız biraz uzun oldu kusura bakmayın ☺️☺️☺️