BraAkayBulut Zeynep111 benim de 33 te 2400 48 cm di de canım şimdi 36 olduk ne kadar merak ediyorum haftaya kontrolüm var normal doğum olsun istiyorum çok kilolu olursa korkuyorum biraz doğumdan
Minaaa BraAkayBulut aksine kilolu çocuk daha kolay doğar kendini daha iyi iter zayıf çocuk daha zor doğar derler sen bebişine iyi bak canm yemenden içmenden eksiltme iyi bak bebişe☺️😚
Zeynep111 BraAkayBulut amin canım cümlemizin melekleri sağlıkla doğsun inşallah 🙏 tabiki kuzum randevum öğlen öğrenince yazarım hemen
Zeynep111 BraAkayBulut canım kilosunu öğrenince yaz demiştin şuan 38+6 yım ve kilosu 3.630 grammış önden gidiyor dedi doktor doğumun zor olabilir dedi şuan nst ye bağlıyım bakıcaklar sancım var mı diye sonra da açılmam var mı diye
Zeynep111 İnan ben de aynı durumdayım canım kilolu olur da normal olmaz dye korkuyorum hatta bi ara az yiyeyim dedim ama bu sefer de kafama göre bi şey yapmak istemedim aslında çok yemiyorum ama bilemedim yarın sorcam doktora çünkü sezeryan olmak istemiyorum😣
BraAkayBulut Zeynep111 aynı düşünceleri paylaşıyoruz canım bende kafama göre birşey yapmak istemedim bebek ufak olunca daha kolay doğuyor diyorlar bakalım nasipte ne var sağlıkla gelsinlerde inşallaj
Anneyimm Minaaa mrhaba :)bence kilosu gayt iyi biz 27+2 oldk bi hafta once gtmstim 1.40 grm demsti bze yarn bidaha gidicem baklm kac kilo olms askm oglum💕
Minaaa [bilinmeyen] benimde hep 1 hafta önde gidiyordu 33.hafta da bi erken Doğum tehlikem oldu açılmam sancım başladı iğneler serumlar haplar ile durduruldu ondan sonra kilo alımı da baya yavaşladı sağlıklı olsunlar da canm doğduktan sonra da kilo alırlar verirler önemli değil☺️
Minaaa Maviss aaa haftasına göre nekadar zayıf doğmuş sen öyle deyince ben erken doğmuş falan zannettim