Minaaa Maviss aaa haftasına göre nekadar zayıf doğmuş sen öyle deyince ben erken doğmuş falan zannettim
YusufEnes Minaaa Bende bugun doktora gittim 36+4 haftalık 2760 kilogram boyu ise 47 cm ortalama dedi doktorum ve gayet sağlıklı olduğunu söyledi ☺️ Bence kilosu gayet yerinde takılacak bi durum yok ☺️
Minaaa elifnurr ben eşimin işinden dolayı Şırnak’ta yaşıyorum orda özel hastane yok 1 ay öncesine kadar oraya gidiyordum yine söylüyolardı bana kilosunu memlekete gelince de hep özele gittim zaten
Fulyax Merhaba arkdaşlar beninde 31.haftada tam 1.490 gr demişti sizce ? 2 hafta sonra yine çağırdı bakalım ne kadae olucak yani 33.haftada bakıcak tekrar ?
Zeynep111 BraAkayBulut canım kilosunu öğrenince yaz demiştin şuan 38+6 yım ve kilosu 3.630 grammış önden gidiyor dedi doktor doğumun zor olabilir dedi şuan nst ye bağlıyım bakıcaklar sancım var mı diye sonra da açılmam var mı diye
BraAkayBulut Zeynep111 maşallah kuzuya nasıl güzel büyümüş hayırlısı olsun canım inşallah sağ Salim doğar çok büyümeden normal doğumla gelir inşallah
Mehtapkz Minaaa 33+3 te gittim 2552 kilo cokti 2 hafta onden gidiyoruz bizde canim sanirim kilolu bir bebis okcak
BraAkayBulut Mehtapkz canım benim aynı haftada 2400 çıkmıştı doktor kilosu normal demişti 2500 iki hafta önde demek miymiş hiç söylemedi
Mehtapkz BraAkayBulut bi cizwlge verdi canim ondan bakioruz bizde kilosuna hafta haftaya uyumlu kilo bazi
Zeynep111 BraAkayBulut amin inşallah canım açılmam yokmuş hiç çatı muayenesi de oldum başı tam girmiş doğum kanalına doktor dedi bence denenebilir normal ve tahmininm doğumun yakındır dedi inşallah öyle olur ya