Sdnrerl sedaa- ben de sedaa- ben de Hacer yavşana gidiyorum medicanada Nil okura gidiyordum memnun kalmadım Hacer hanıma geçtim Güler yüzlü ve normal doğum taraftarı bir hekim
sedaa- Sdnrerl Normal doğum taraftarı olması çok önemli ya bir iki doktor adı duydum hep sezeryan taraftarı dediler teşekkür ederim bu bilgi için 🙏🏻🥰
ednrb sedaa- Bana klomen verdi ama çatlatma iğnesi vermedi sebebini bilmiyorum inşallah hayırlı güzel sonuçlar alırız klomen kullandınız mı öncesinde🙏
sedaa- ednrb Ben Femara kullandım 5 gün yumurtaları büyütmek için sonrasında ultrason takibi ile yumurta yeterli boyutta büyüyünce çatlatma iğnesi verdi onu kullandım büyük ihtimalle size de öyle yapacaktır doktorunuz 😇
Esilam42 uykucusirin valla ilk doğumum da orda oldu allahim izin verirse ikinci çocuğum da orda alacak hemşireler ebeler çok ilgililer sürekli güler yüzlüler 🤗🤗 hastane belki biraz küçük olabilir ama gayet başarılılar🤗
ednrb sedaa- aynı şeyleri banada yaptı yumurtlama takibimi filan yumurta istediği boyuta geldi benimde ama çaylatma iğnesine gerek duymadı vermedi yani. Şuanda duphaston kullanıyorum. İğne vermedi inşallah çatlamıştır 🤷♀️
ednrb sedaa- ultrason tabiki dediniz ya femara bittikten sonra bir kere mi gittiniz yumurtlama takibine yoksa bir kaç kere çağırdı mı sizi😊
sedaa- ednrb Ben duphastonu adet için kullanmıştım adet olamadığım zamanlar veriyordu doktorum kutu bittikten 3 gün sonra adet oluyordum. Adet düzensizliğiniz mi var sizin
sedaa- ednrb Ama duphastonun hamileyseniz çocuğa zarar vermediği hamile değilseniz adeti söktürüp düzene soktuğunu da okumuştum
Kadriyearslan Bende tedaviyle hamile kaldım ama bana direk aşılama yapmıştı doktorum Meram tıpta kazım Gezginç çok memnun kalmıştım şuan da 22 haftalık gebeyim rengin hanımla devam ediyorum ondan da çok memnunum muayene ücreti 350 TL
ednrb sedaa- progeston hormonu için verdi bana. Adet düzensizliğim yok tam tersi zaten klomen kullandım sonrasındada bunu hamile kalmak için verdiği şeyler yani ama bende duydum bazısını adet söktürücü olarak verdiklerini
ednrb sedaa- zaten kutu bittikten sonra ya adet olucam yada hamile😅 tutunması için verdi sanırım bunu
sedaa- ednrb 2 kere gittim 2.de yumurta istenilen boyuta gelmişti ona göre planlama yapıldı çatlatma iğnesi