sedaa- Seheeer Bende duymuştum o doktoru ama sezeryan taraftarı dediler sonra siz öyle bir şey duydunuz mu
Fatmalardanbiri Mustafa Başarana giden var mı memnun musunuz doğumu hangi hastanede yaptırıyor ? Bi de giden varsa Rengin Karataylı hakkında bilgi verebilir mi ?
mucizebebekkkkk Fatmalardanbiri Rengin Karatayli kesinlikle tavsiye ederim ilgili bilgili güler yüzlü tatli dilli 20 gun once normal doğum yaptim cok memnun kaldim hem hastaneden hem doktorumdan
mummy_to_be Fatmalardanbiri kesinlikle ve kesinlikle Mustafa Başaran. Hem Rengin hocaya hem de Mustafa hocaya birer kere gidin farkı anlayacaksınız.
Tuuba100310 Esilam42 ya anit hastanesini cogu kisi onermiyor nedn acaba bn d bu hastabeyi nerak ediyorum ama yorunlari okudukca vazgeciyorum
Esilam42 Tuuba100310 evet bazı insanlarımiz memnun kalmıyo çünkü insanlar sabırsız beklemeyi bilmiyo doktorlarla münakaşaya giriyor sonra doktor ilgilenmek istemiyor sonra da kötülüyorlar:) ben 12 senedir gidiyorum ilk kızım orda doğdu Allah’ım nasıp ederse ogluşumda orda olacak 🤲🤲🥰
Mervekadiruraz Bende ilk doğum seseryan olduğu için mecburi sezeryan olacam ama doktor konusunda çok kararsızım ilk doğum medovadaydı bi iğne vurmayı unuttukları için bazı sıkıntılar yaşadım.çok korkuyorum o yüzden 🤦🏻♀️
ByNsAyKo mummy_to_be merhaba, acaba Mustafa Başaran nerde doğum yaptırıyor? Anlaşmalı olduğu hastaneler hangileri? Muayene ücreti nedir? Cevaplarsanız sevinirim. ☺️
mummy_to_be ByNsAyKo muayene 350 tl. Anıt hastanesiyle anlaşmalı diye biliyorum. Arayıp sorarsanız daha kesin bilgi alabilirsiniz 🙃