Benim de ekim sonu kasım başı görünüyor ama ben ekim sonuna doğru bekliyorum çok kalmıcak gibi erken doğurmaktan korkmuyorum ya 32.haftadayım zaten 3-4 hafta daha kalsın sağlıklı olsun da 35 te doğurup evine giden de var (misal görümcem) 41 de doğurup küvöze giren de var sağlıklı olsun kendi zamanında gelsin yeter bana 🫶🏻