Gamze-Bst Kasımı görmeyiz biz ama inşallah ekim sonunu ya da en erken ekim ortasını görelim istiyorum 🙏🏻 Doğum korkusu yok ağrılarım artıyor kendimi hamileliğin sonuna gelmiş hissediyorum 😅 Çantamız hazır ufak eksiklerimiz var onu da yavaş yavaş yaparım artık sizin nasıl gidiyor ?