Hs20 Gamze-Bst benim ikinci hamileliğim olduğu için aşırı heyecan yada korku yok açıkçası ne olacağını bilmek de farklı bı hismis 😂 hazırlığa gelince zaten abiden kalan herşey var bı kaç parça hastane çıkışı filan alicaz onu da daha almadık🙈🙈🙈😂😂
zeynepikra_61 Gamze-Bst Eczane eksikleri ve çanta hazırlığı hariç herşey tamam sayılır 🙋🏻♀️ İkinci gebeliğim olduğu için biraz tedirgin biraz bilgili birazda heyecanlıyım 😁 Kasım 21 eger bizim afacan oğlan sürpriz yapmazsa ☺️💙
Gurbetto zeynepikra_61 bende 22diyoda 40haftaniçin ben sanmam 40 göreceğimi 2cocuğum 38 yaptım bunuda ellimden geleni yapacam erken gelsin diye🤣
GUNESDUNYA Gamze-Bst burada…demek olarki herşey hazırdır.bir tek Alparslanım gelsin kardeşleri onu bekliyor
Gurbetto minikmelek1311 rabbim hidayet etsin inşallah islah etsin cok dua edin rabbim size hayırlısı kolaylıkla nasip etsin😞
Driia 29+1 pelvik ağrılarım var çok kötü yoksa çok şükür iyiz. Her şeyimiz hazır odamız kıyafetlerimiz valizimiz :) uygulamada 21 Kasım gösteriyor ama sezeryan olacağı için 2 hafta felan önce alır herhalde hayırlısı bakalım
Selinayyy Gamze-Bst Hazırlıklara başladık telaşe sarıyor insanı o olcak mi bu yetiscek mi ve doğum korkusu rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin hepinize 🥰♥️🐣
Hanife47 Bbhr0_ hayır ilki kordon dolanması yüzünden 9 santimle sezeryane alındığım için ve ilkiyle ikinci arasında sene farkı bırakmadığım için 3cu Bebek mecburen sezeryan 🙈 bide eğer istersen özelde sezeryan yapabilirsin isteğe bağlı
Sddka1996 Conger 31.haftadayim karnimda ayni regl olacak gibi sanci oluyor bebegin toparlanip tas gibi olmasi canimi acitiyor . Doguma yaklasiyor diye kendimi strese sokmuyorum ama doktora gitmeli miyim acaba 2 gundur var bunlar
Conger Sddka1996 kontrol günüm cumartesi ben bekleyemiycem yarın en yakın hastaneye gitcem kendi doktorumuz karşıda olduğu için inşallah kötü bişey söylemez doktor normaldir bu haftalarda bu sancılar😔
Cananpmk Gamze-Bst 30+4 şuanda normalde 11 kasım gözüküyo ama sezeryan olacağı için ekim sonu olur herlde mobilyalarını aldık bu hafta gelecek inşallah Bu arada erken doğum riskim var inşallah vaktinden önce gelmeye kalkmaz🙄