Prenseskuzum Orayla işin yok ki.Benim 2 gun once kontrolum vardi temizlenip gitmistim 2 gun sonra suyum geldi temizlendim.Sezeryan oldum hastanede zaten yapacak bir şey yok ben 3 gun kaldim sabahları gelip pansuman yaptilar dikisime hastaneden ciktiktan sonra da 5 gun kendimiz yapiyoruz pansumani ben acilde yaptirdim en son cikmaya baslamisti tekrar temizledim dikiş kismina dokunmuyorsun mecbur tabi.Banyo yaparken de su gecirmez bantla banyo yapiyorsun biz pansumani cikarmadik ustune bant yapistirdik bir sey olmadi.Zaten dikiş de yok.Yapıştirma artik bir şey olmuyor.Kuru tuttugun surece.Benim gobegim kapatiyor mesela kesi yerimi 😂😂