deletedmom503 Maviss Aynen talım 1 hafta boyunca her sabah kalktigimda duşumh aldim temiz bir sekilde pansumanimi yaptim hem süt oluyor hem temizlik pansuman da rahat ve hijyenik oluyor daha cabuk iylesirsin bence😉
[silindi] ozgeya ya ben duydum onu ama doktorum birşey demedi hâla pansuman yapıyorum 23 gün oldu dikişlerim hâla düşmedi 🙄
ozgeya [silindi] bana hem doktorum söyledi hem de kadın doğumdaki hemşireler.çünkü peçeteyle bile tam kurulamak mümkün olmuyor bastırarak silinemediği için.bana hiç pansuman yapılmadı,en son doğumda ne yapıldıysa o.
ZeynepSabancay Prenseskuzum ben ayna yardımıyla banyoda haleldiyordum o işi:) bence doğumdan önce ağdayla bi kere yaptırsan bi daha iyileşene kadar ellemezsin rahat edersin
Prenseskuzum ZeynepSabancay ayna cokk mantikli ya 🙈😄 @3cocukannesi19 valla simdilik @[silindi] arkdasin dedigi permatikle alicam ama 7 aydan sonra agda yaptircam gerci birbucuk ayim var 😄
3cocukannesi19 Prenseskuzum ben yaptırıyorum canım 7senedir ve çok memnunum ilk başta acıyo ama sonradan uyuşuyor genital bölge çok rahat oluyo benim 40 gün var Doğuma yeni yaptırdım dün Doğuma yakın bir daha yaptırcam Öneririm
Prenseskuzum Zeynp "gozlerimden kan akiyo " kiz güldurdun 🤣 ay ne bilim burda herkez saldirmak icin yer ariyor bende riske atmak istemedim kendimi kuzum 🤣
Zeynp Prenseskuzum vallahi öyle ya Çay içtim dilim yandı bebeğiminde dili yanmışmıdır diye soracak cahiliyette insanlar var Sağlıklı doğumlar diliyorum herkeslere ❣️
Maviss deletedmom503 daha doğum yapmadım 35+1 haftaligiz dediğin gibi yapcam çünkü annemde öyle diyor sen rahatlarsan evladından rahatça emer diyor hem korkma diyor için temizlenir diyor saol cnm
[silindi] ozgeya bana da kuru tut dedi ama yöntemimi söylemedi bende peçeteyle kuruluyorum ama dediğiniz gibi tam kuru olmuyor
muhteriz Bende ağdanın rahatlığını hiçbir şeye değişmem tabiki uzun zaman Venüs jilet de kullandım ama hamileliğimde hep epilsyon aletiyle temizlendim açısından korkanlar bir kez yapın tüyler alışınca ikincisi yarı yarıya daha az acılı oluyor. Dikişlerin olacağı kısmı da bırakırsınız bende tedirgin olurum iyileşse bile korka korka yaparım galiba. Bugün bi tanıdığımla konuşuyordum dikişlerin izi belli oluyor mu iyileşse bile sanki açılırmış gibi korkuyorum falan diye hiç belli olmuyor kapanıp gidiyor vs dedi
Prenseskuzum muhteriz ay evet ya ben dogumdan daha cok dikismeyi,dikisten sonra temizlenmeyi fln dusunuyorum 😢