Hazal89 ben hep jilet kullandım ayna yardımıyla rahatlıkla yapabiliyordum hamileyken ☺️ valla eşine aldırman kuaföre aldırmandan daha hayırlıdır canım çünkü bir tek eşine helalsin diğer türlü o günahtan korkarım ben utancı da cabası ben göğsümü bile açmıyorum emzirirken kadın da olsa örtünmesi gereken yerler açıkça yazıyor kitapta