Meowduman Ceycey22 arkadaşımın çocuğunun ismi, öyle olmasa bile bende koymazdim kulağima hoş gelmiyor teşekkür ederim 🤗
MomSes Meowduman aa ben de kısa isim sevdiğimden oğlum olsa sadece Ege koyacaktim :) sizin tercihiniz tabikiii
Fundaaaaa Meowduman Alparslan lise zamanlarında istediğim bir isimdi iyi ki diyorum 😍 sakin bir çocuk çok şükür 🥳
Hulo2105 Papatyaa_01 erkek isimleri sınırlı maalesef özellikle yeni nesil olanlar bende çok baktım ama pek bulamadım maalesef 😌
Papatyaa_01 Hulo2105 evet çok farklı isimlerde var ama şimdilik içimize Kuzey sindi bakalım oğluş olursa 🤔🥰