Kızlar oğlum olcak Allah nasip ederse. Burdaki tüm isim postlarına bakıyorum hep aynı isimler hiçbiri de içime sinmiyor en son eşim Kuzey olsun mu dedi olabilir dedim öyle kaldı isim bulamazsam Kuzey koycam mecbur aslında güzelde ne bileyim ben şimdiye bulurum diye düşünüyodum. Varsa burdakilerle çok aynı olmayan isimler önerinizi alırım 😌